Kaldere i været og suppetid

Hei hei! 🙂

Ja nå er det endelig blitt en del kaldere i været, og man kan faktisk puste når man er på trikken med masse folk. Jeg elsker jo høsten og glad for at det blir kjøligere i luften nå. For da kan man sitte å kose seg i sofaen med et pledd, te/kakao og en god film/bok/anime/serie <3

Og det er vel der jeg har holdt til de siste ukene utenom jobb. For når det blir kaldere reagerer kroppen min på det også, og den stivner til. Så jeg har hatt kraftige smerter i både nakke, skuldre og armer. Men det er bare noe jeg må overleve. Skal bestille meg en time til naprapat for å fikse nakken, siden den er helt låst og gir meg migrene. Men det at jeg har en slik sterk kjæreste som kan kna litt er ikke så ille det heller altså 😉 Hehe.

Men nå som det er kaldere elsker jeg å lage til supper til middag <3 Her om dagen hadde vi gulrotsuppe og i går var det sodd. Har planer om kjøttsuppe og fiskesuppe også i nærmeste fremtid 😉 Er jo såå godt <3 Og litt pasta carbonara må til en gang i blant 😉 (Link finner du i navnene).

Jeg var jo også så heldig å vinne i blogg.no sin sommerkonkurranse også ^^ Det var jo litt moro da 🙂 Innleggene jeg deltok med finner du her: Min beste sommeropplevelse 2018 og sommerkoppen 2018. Jeg vant med sommerkoppen 😉

 

Ellers er det bare skole og jobb på meg for tiden. Gleder meg litt til september der det ikke blir så mye jobbing i tillegg til skole, men det betyr jo også mindre penger i banken ;s Bra jeg snart er ferdig med julegavene da! ;D hehe.

 

Håper dere alle har det supert, og ha en fortsatt fin uke! 🙂

 

#bloggkonkurranse #Vant #Sommerkoppen #Pasta #Pastacarbonara #Carbonara #Gulrotsuppe #Kjøttsuppe #Fiskesuppe #Sodd #Kulde #Kaldt #Høst #Høstvær #Skole #Jobb 

 

– Søtmonsen :))

18 kommentarer

Siste innlegg