Mat i begynnelsen av juni

dav

Heisann! 🙂

Jeg har ikke vært så mye på her i det siste. Har hatt en del problemer med PC og internettet. Måtte formatere PC’en min her om dagen, og laste ned nye drivere for å få den litt raskere igjen. Får nesten ikke spilt noen av spillene da det bare lagger hele tiden. Og etter det begynte internettet å tulle på både PC’en min og TV’en når jeg skulle se film. Men får håpe det er i orden nå, og at jeg klarte å fikse det 😉

 

Som dere ser har vi hatt litt lettere middager i starten av juni måned 🙂 Har både vært varmt og mye sol her, er vel først nå vi har ei uke med litt regn innimellom. Er jo veldig greit det også, siden det er så fryktelig tørt rundt om. Men jeg skal ha besøk i helgen, og feire bursdagen min på fredagen, så jeg håper jo det er oppholds da ihvertfall. Selv om det er meldt storm i morgen.

Spekemat er noe jeg kan lett spise når det er så varmt. For jeg føler meg ikke alltid så sulten, og da passer det perfekt med noe lett 🙂

 

dav

Lagde kyllingsalat med kyllingfilet, rødløkskompott, bacon og div. godt 🙂 Dere finner oppskriften HER.

 

dav

davdav

Så har jeg lagd en del blåskjell til min kjære, samt kjøpt litt krabbe og kreps ved siden av til han. Jeg er jo ingen fan av sjømat, men synes det er moro å lage i stand til han 🙂 Oppskrift på disse blåskjellene finner du HER.

 

Håper dere har kost dere så langt i juni 🙂 Jeg jobber en hel del for tiden, men nå skal jeg ha noen dager fri siden jeg får besøk frem til søndag ^^ 

 

#Mat #Middag #Lettmat #Blåskjell #Koriander #Chili #Hvitløk #Kreps #Krabbe #Salat #Kyllingsalat #Grillkrydder #Rødløkskompott #Spekemat

 

– Søtmonsen :))

22 kommentarer

Siste innlegg