Birthdaygirl :D

Heisann og hoppsann! ^^

 

I dag har jeg bursdag! 😀 

Jeg har vært på jobb i dag, men kom hjem til deilig middag lagd av min kjære mens jeg sovna litt på sofaen ;P Hehe. Ganske så trett for tiden, får ikke sove før jeg må stå opp å på jobb ;o Så i dag ble det en liten powernap på sofaen mens han lagde sine berømte kyllingvinger 😉 <3 De tar rundt 1 time å lage til, så fikk da hvilt øye litt 😉

Jeg hadde lagd en kake som jeg tok med meg på jobben i dag også ^^ Det ble jo veldig populært for å si det sånn ;D Det er jo bare moro det syns jeg, elsker når folk liker det jeg lager 🙂 Har vært borti folk som kun satt å pirka i maten, og den er veldig kjip når man står å bruke tid på det. Så det var jo bra jeg lagde ei “stor” kake som kunne deles til servitørene også og ikke bare kokkene 😉 Vi er jo mange som jobber på Egon ;P Hehe.

Så jeg hadde en koselig dag på jobb jeg, fått servert deilig middag og så klart lagde jeg ei lita kake til oss hjemme også da 😉 Hadde ikke tenkt til det sånn egentlig, men min kjære måtte jo få en smakebit han også så da ble det ei lita hjertekake <3

(Begge kakene er den glutenfrie sjokoladekaken jeg har her på bloggen. Blir ganske saftig og god, en safting brownieskake. Oppskrift HER).

Så nå i kveld skal jeg å kjæresten bare slappe av å kose oss med litt gaming <3 Jeg har fri i morgen før det blir arbeidshelg igjen, så jeg orker ikke å gjøre så mye. Skal feire neste helg med noen flotte jenter, så får ta det igjen da 😉 <3

davsdrdavsdr

Ellers har jeg jo fått blomster og penger i dag i gave, og da vi var i Kroatia fikk jeg sko og kjoler fra mamma å pappa <3 Og på Facebook har de begynt med slike bursdagsinnsamlinger som folk kan selv velge å ha, og til hvilke forlag de vil 🙂 Jeg valgte å lage en for kreftforeningen, og har fått inn litt penger til de igjennom der <3 Ganske fint egentlig, å gjøre det slik 🙂 

Og jeg hadde bestilt meg litt undertøy fra Pierre Robert som lå i postkassen da jeg kom hjem i dag. En liten bursdagsgave til meg selv 😉

 

Dere får ha en super duper dag, og kose dere med kakebildene ;D Hehe.

 

#Kake #Bursdag #Birthdaygirl #Bursdagsjente #Bursdagskake #Sjokoladekake #Sjokolade #Glutenfri #Jobb #Kakepåjobb #Kjæresten #Middag #Blomster #Roser #Røderoser #Gaver #Innsamling #Kreftforeningen

 

– Søtmonsen <3

26 kommentarer

Siste innlegg