Mango eller jordbær daiquiri

Hei hei 🙂

Tenkte jeg skulle legge ut oppskrift på mango daiquirien jeg lagde på bursdagsfesten min 🙂

 

Mango eller jordbær daiquiri:

Ca. 3 store glass.

2 dl Frossen mango eller jordbær.

4 dl Sprite brus/sitron brus.

4 cl. Vodka.

 

Jeg hadde sprite opp til toppen av bærene i en blender. Men ikke for mye, siden det skal alkohol i også. Så har du i så mye alkohol du føler for det. Men kan være greit å ikke ha i så mye, siden når drinken er så kald kjenner man det ikke så lett, og man kan bli veldig full. Så obs obs!

Mos det sammen, så har du en kjempe god daiquiri.

 

Jeg synes det er best med moset frukt eller bær istedenfor sukkerlake og sirup 🙂

 

#Oslo #Drink #Drikke #Alkohol #Daiquiri #Mango #Vodka #Frossenfrukt #Jordbær

14 kommentarer

Siste innlegg