Litt bilder fra turen min til Trøndelag

(Tok bilde fra togvinduet.)

 

Heisann 🙂

Tenkte jeg skulle vise litt bilder av togturen min til Trøndelag ^^ Jeg reiste jo fra Oslo i går kveld, rettere sagt kl. 23.15 😛 Toget var litt forsinket fra Oslo, så ble litt seinere. Men Jeg sov jo hele veien til Trøndeheim da. Der bytta jeg tok videre til Namsskogan, der hvor jeg kommer fra. Det er en liten bygd nesten helt oppmed Nordlands- grensen.


 

Ble jo mer og mer snø, dess nermere jeg kom hjemme ^^ Og så ble det jo så fint vær! Sol og sånn skikkelig påskevær for min del 🙂
Og jeg måtte jo ta bilde av togstasjonen på Namsskogan. Så er jo veldig lettvint sånn sett, å komme fra ei så lita bygd, med at E6 går rett igjennom, og at toget stopper der også. Men det er jo så klart en lang reise. Siden jeg ikke kom frem før 11.45 i dag 😛 Så tar en fort 12- 14 timer med tog. Alt ettersom hvor lang ventetid det er i Trondheim, siden man må bytte tog der.

Der, inne i skogen ser dere huset 😀 Måtte bare ta bilde av hvor mye snø det er her! I Oslo er det jo ingenting.

Og mine kjære små fikk jeg jo se igjen <3 Dette er Kitty, hun er 5 år og en herlig katt med stor personlighet.

Og dette er gammelpus, Tiger’n <3 Han er 19 år! Og fortsatt blant oss 🙂 Men tyder på at han er blitt gammel ja.

Herlig vær ute nå ihvertfall! Viser over 20 i solveggen, så da kan bare ferien begynne 🙂

Jeg kan dessverre ikke ha katt der jeg bor nå, gammelpus har alltid vært her, men Kitty prøvde jeg å ha med meg til Oslo, men hun er vant til å være ute, så hun ble helt rabiat. Så da fikk hun flytte hit til mamma og pappa. Savner å ha dyr kjenner jeg, men sånn er det når man bor i en blokk.

Det var litt bilder fra i dag av. Så blir det mye kake og bake bilder senere i helga, siden jeg skal i barndåp på søndag som kommer. 

Ønsker dere alle en super fredag! 🙂

#Oslo #Trøndelag #Namsskogan #Ferie #Fri #Uke #Sol #Vinter #Snø #Myesnø #Kladt #Pus #Katter #Tog #Togreise #NSB #Reise #Langreise #Timer #Nattog #Blogg #Bilder #Billett

– Søtmonsen :))

16 kommentarer

Siste innlegg