God jul!

Hei hei ^^

Ville bare innom å ønske alle ei riktig god jul 🙂

Har ikke vært på her noe særlig, men har vært fult opptatt her 😛 Hehe. Har reist hjem til Trøndelag for julen og sitter her å ser på at snøen laver ned 🙂 Håper ikke det blir for ille, slik at pappa får kommet hjem fra jobb i dag 😉 Han er jernbanemann, og jobber i dag. Ellers synes jeg det er koselig å se på snøen som daler ned og dekker til trær og det som er 🙂 Blir skikkelig trolsk og fin julestemning 🙂

Og Kitty måtte ligge i nærheten av treet med en gang pappa var ferdig med pyntingen 😉

 

Håper dere alle får ei fin jul, og koser dere med kjente og kjære <3 Og det går noen varme tanker til de som sliter i jula, til de som er syke og til de som ikke er blant oss mer <3

Vi har alltid hatt et slikt juletre, ekte fjell edelgran, med mye arvet julepynt der mange av kulene er over 100 år gammel, og man kan se stearin på de etter at de brukte levende lys på treet 🙂 Og vi har alltid hatt farget lys <3 Noen synes ikke det er det fineste på et juletre, men dette er det jeg har vokst opp med, og jeg synes det er veldig fint med litt farger 🙂

 

Tradisjon tro så skal vi på kirkegården senere og sette lys og krans på graven til farfar, og mine oldeforeldre. Så blir det å høre kirkeklokkene ringe inn kl. 17.00 🙂 <3 Så blir det å feire julekvelden med mine foreldre og farmor <3 Det blir nok koselig, med god mat og drikke, familiehygge og litt julefilmer 🙂 <3

 

Så god jul til dere alle sammen! 🙂 Kanskje får jeg delt litt bilder også senere 🙂

 

– Søtmonsen :))

4 kommentarer

Siste innlegg