Julen er snart her

(Bildet er hentet fra: Pixabay.com)

Hei hei! 🙂

Ja, nå er det ikke lenge igjen til jul dere ;D Føles ihvertfall slik med kaldere luft, og stressende skoleoppgaver. Vi skal ikke begynne med selve bacheloroppgaven før etter jul, men er så mye som skal øves på og fikses før den tid. Føler ikke det er så lenge til jul og bachelorskriving ;o

Jeg begynte veldig tidlig på julegavene i år. Pappa sin har vært ferdig siden april, men det var fordi den egentlig skulle til bursdagsgave på 60 års dagen hans, men den ble ikke ferdig til i mars så da fikk det bli julegave i stedet 😉 og den siste måneden nå har jeg handlet en del på nett og funnet de fleste julegavene og bestilt de allerede 😛 Så jeg har kun 3 julegaver igjen som må ordnes. 

Jeg har nesten måtte gjort det slik i år for å kunne ha råd i det hele tatt 🙂 Student og lite jobbing går ikke helt sammen, hehe. Men ser ut til at jeg klarte det i år igjen, og det er egentlig ganske greit å være ferdig så tidlig også. Nå kan jeg slappe av mer mot jul og bare kose meg 😉 Jeg synes jo det er super koselig å handle julegaver og alt som hører julestria til, men i år tror jeg det blir ganske travelt med skolen så jeg fikk gjøre det slik så jeg slipper det stresset ihvertfall 🙂

Jeg må si det blir bare vanskeligere og vanskeligere å finne gaveideer 😛 Synes egentlig det er verst å finne til barna i familien, for jeg synes det er kjedelig å kun kjøpe klær til både bursdager og jul, og leker har de som regel masser av. Men jeg prøver å finne på ting som de kanskje ikke har fra før av, og bytte litt på klær og andre ting 🙂 

Noe har allerede kommet i posten, og andre ting må ventes på. Det er også en av grunnen til at jeg liker å begynne tidlig om jeg skal handle på nett, ventetiden der kan være lang om man bestiller ting fra utlandet 😉

 

– Har du begynt på julegavene? 😉

 

#Julenersnarther #Jul #Julegaver #Startertidlig #Kaldtiluften #Kaldt #Høst #Forberedelser #Juleforberedelser #Gaveideer #Netthandel #Skole #Bacheloroppgave #Skoleoppgaver

 

– Søtmonsen :))

30 kommentarer
    1. så flink du er,fornuftig å gjøre det på denne måten ja.
      Har begynt jeg ogfså jeg,har kjøpt to og er i gang med å strikke noen,men må tenke i tide jeg også i år.Bussen vi har hatt kommer ikke lengre helt inn til oss og skal jeg på handel må jeg gå litt over 2 kilometer for å nå bussen kl 8.10 på morgenen ,da sier det seg selv att eg må planlegge i år

    2. Uff…blir helt dårlig når jeg leser overskriften..hihih…jaja…noen begynner tidlig og er flinke..andre venter til siste liten…og stresser….og der er jeg..selv om jeg vet man burde begynne tidlig..så orker jeg ikke…skyver det fremfor meg…Men jeg begynte tidlig en gang, men da ble det mye ekstra allikevel…for man fant mer som passet så bra osv….men joda…veldig lurt, og særlig som du sier, og fordele det pengemessig over flere mnd….Flink er du!

    3. Enten vi vil det eller ei, så er julen på vei med raske skritt. Det går fort fremover nå. Jeg har begynt på julegaver selv, men har langt igjen. Jeg har jo også julekalendere jeg lager, og det er litt av kosen for meg. Dyrt er det ja, og jeg må begynne å bli skikkelig kreativ for at ikke alt skal bli så veldig veldig dyrt.
      Jeg er imponert over deg som har klart å bli ferdig med så mye så tidlig 😮 Såpass med selvdisiplin har ikke jeg i alle fall 🙂 Men bra er det jo, for da kan du jo kose deg mer, og så har du jo en del skolearbeid, som også er superviktig. Det var en lur prioritering 🙂
      Kos deg med alt 😀

    4. Julegaver blir ikke så “dyrt” hvis man er flink til å fordele kostnadene ut over flere måneder 🙂 Jeg har ikke begynt og kommer vel heller ikke til å begynne før midten av desember kjenner jeg meg rett 😛 ha ha

    5. fruensvilje.blogg .no: Ja, det er greit å fordele det litt utover 🙂
      Det er kjipt da! Blir veldig tungvindt for deg ser jeg ;s Du har ikke ei lita vogn/kjelke med jul da? 😀 For da kan du trille de fra busstoppet og hjem 😉

    6. Toini: Hehe, jeg trodde vel egentlig ikke jeg skulle være ferdig så raskt 😛 Eller, er jo ikke ferdig, men 3 stk igjen 🙂 Dersom alt kommer i posten da så klart, har vært litt tull med posten i det siste, ting som ikke har dukket opp. Så derfor er det også en grunn til å begynne litt tidligere i tilfelle man må finne en back- up plan 😉
      Det ordner seg skal du nok se, vet du ikke er så glad i julen 🙂 Men det ordner seg alltids <3

    7. Jeg gir som regel penger slik at de kunne kjøpe hva de ville, hvis de ikke ønsker noe spesielt. Har ikke begynt me det og stresser ikke heller.
      Men, fin for deg slik at kan slappe av i juletiden:)

    8. Eva: Ja, synes det nærmer seg med stormskritt 😮 Jeg elsker jo julen, så er ikke noe problem sånn sett. Litt derfor jeg ikke klarte å vente lenger heller ;D Hehe. Jeg venter også i spenning på å se om de begynner å selge de fine juleboblene med tekst fra Askepott fra Halden fengsel 🙂 Er visst sykdom, så de har ikke fått lagd noen enda. Tenkte at nå i år skulle jeg kjøpe noen, så typisk min flaks ;P Men er ende ei stund til jul ^^ Så håper jo de får til noe. Men de er så sykt populære, at de selges med en gang de kommer ut i salg.
      Du får ha lykke til i forberedelsene og kos deg ^^ <3

    9. Elevele: Er det jeg har gjort de siste årene nå, å begynne tidlig for å fordele litt 🙂 Alt ettersom jeg har funnet noe så klart 😉 Jeg klarte bare ikke å vente, så jeg måtte begynne nå ;P Haha

    10. Oi – du er jammen flink! Nei jeg har såvisst ikke begynt… ikke å tenke på det engang! Men – det er smart å begynne tidlig, så kan en bare kose seg på tampen mot jul! Klemmer <3

    11. Det er sprøtt å tenke på at det ikke er lenge igjen, haha! Blir nok like sendt med julegaver i år som i alle år, men kanskje jeg skal prøve og være litt flinkere i år? hehe. Julen er en veldig koselig tid <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg