Sommerminner 2018, bildedryss del 2

Hei hei 🙂

På ferien hjemme i Trøndelag, dro vi også en tur til min kjære farmor <3 Hun bor i en eldrebolig på Trofors i Nordland 🙂 Før vi dro dit stoppet vi en tur utenfor huset hennes på Smalåsen like før Nordlandsporten og plukket med noen blomster fra hagen hennes for å ta med til henne <3 Huset er fortsatt ikke solgt, så det venter fortsatt på noen som har lyst på et sommerhus på Namsskogan 😉

Er alltid like koselig å treffe min kjære farmor igjen <3 Hun er like sprek og livlig som alltid, og de sier jeg tar etter henne med å være “rapp i kjeften” ;P hehe. Det var alltid stas å komme dit for litt farmorvaffel og farmorsaft <3 Hun lagde de beste vafler, og den beste rips/rabarbra- saften <3

Hun er nå 96 år gammel og klarer ikke disse tingene lenger. Men hun kan sitte lenge å snakke om gamle minner, og det er så koselig å høre på <3

Her ser dere meg og min kjære farmor <3

 

Nordover mot Trofors har de holdt på i noen år nå med å bygge ny og mindre svingete vei, og hvert år når bygningsarbeiderne har tatt ferie så har de satt opp kjøretøyene slik etter veien og skrevet god sommer 🙂 

Tok med en liten blomst å satte på grava til Tiger’n (Gammelpus) også <3 

 

Det ble jo litt bilder på den lille turen vår til Trøndelag, så jeg følte det var best å dele opp i flere innlegg 😉 Kommer nok noen flere også mens jeg teller ned dagene til fotokonkurransen min ^^ Den kan dere finne HER.

 

#Familie #Blomster #Ferie #Sommer #Farmor #Slekt #Veiarbeid 

 

– Søtmonsen <3

20 kommentarer

Siste innlegg