Sommerminner 2018, bildedryss del 1

(Stor- elgen i Storelvdal, vanskelig å få et klart bilde siden vi ikke stoppet og det ble tatt i fart)

Hei hei 🙂

Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder fra ferieuken min hjemme i kjære Trøndelag <3 Jeg har lagt ut et storyinnlegg som er med i konkurransen til blogg.no som du finner HER. Men storyinnleggene blir ikke helt slik jeg skulle ønske med tanke på bildene. Man får ikke justere bildene selv, og de blir strukket og viser kanskje ikke det beste i bildet, om dere skjønner tankegangen min? 😉 Så derfor lager jeg også et vanlig innlegg, og har med flere bilder jeg tok den uka 🙂 

Vi fikk oppleve ganske mange flotte soloppganger og nedganger i løpet av den uka <3 Og i nord går jo ikke solen akkurat ned, men blir borte bak fjellene og man ser alltid et lys i horisonten, til man ser den komme opp igjen 🙂

 

Her står sola opp over Steinkjer i Nord- Trøndelag 🙂

Her er de bildene jeg tok på vei nordover og de er av soloppgangen. Vi startet å kjøre på kvelden fra Oslo, og fikk med oss måneformørkelsen i det vi kjørte 🙂 Prøvde å ta bilder, men siden det kun er med mobil blir det aldri noen bra bilder av månen 🙂

Det var så utrolig vakkert å kjøre siden sola ble værende dess lenger nord vi kom, helt til den sto opp igjen 🙂

 

Husk å bli med på fotokonkurransen min da! Den finner dere HER 🙂

 

#Sommer #Soloppgang #Storelgen #Storelvdal #Nord #Oslo #Trøndelag #Sommerferie #Sol

 

– Søtmonsen :))

16 kommentarer

Siste innlegg