Ferietur

Heisann ^^

Nå dere! Nå skal jeg endelig ha ei uke med fri igjen 😀 Har ikke hatt så mye fri siden vi var til Kroatia i slutten av mai. Har jobbet hele tiden, og nå gleder jeg meg skikkelig ^^ Jeg og kjæresten har egentlig hatt en litt kjip sommer sånn sett, siden når jeg har fri så jobber han og omvendt. Vi har ikke hatt så mye tid sammen for å si det sånn ;o Vi har jo hatt ettermiddagene, men rekker liksom ikke å gjøre så mye da.

Så nå skal vi kjøre opp til Nord- Trøndelag og til mine hjemtrakter 🙂 Mamma og pappa har sendt snapper nesten hver dag med hvor varmt det er i vannet der nå, så jeg gleder meg maks! 😀 For her i Oslo orker jeg ikke å bade. Er så sinnsykt mye mennesker over alt, og jeg er nok litt for bortskjemt med der jeg kommer ifra hvor vi har et helt vann for oss selv 😛 Så skal nok bli litt bading når vi kommer dit ^^

Jeg kjøpte en slik drone til min kjære for noen år siden, som jeg tenkte å ta med for å teste ut den 😀 Så kanskje får jeg tatt en film over hytta vår og slikt ^^ Kjøpte meg en selfiestang i går også, slik at jeg får tatt litt bilder av folka ^^

 

Kjenner jeg gleder meg skikkelig <3 Selv om det blir en ganske så lang kjøretur, så er det koselig det også å stoppe å se på ting på veien ^^ Skal få tatt med kjæresten i Jøtulhogget i år også, siden han aldri har vært der.

(Legger ved et bilde jeg tok i fjor sommer da vi var hjemme ^^)

 

Jeg skal en tur til frisøren i dag for å klippe av meg håret ;o Orker ikke mer i denne varmen, så det må bare gå. Skal klippe bob som jeg har brukt å hatt 🙂 Blir som å gå med et skjerf denne håret, og helt forferdelig på natta ;o Jeg som egentlig drev å sparte til lengre hår igjen, men det må bare bli sånn da det er så varmt ;o Så kjører vi i ettermiddag etter at min kjære har fått sovet ut etter nattuka si på jobb ^^ <3

 

Så ønsker dere alle en fortsatt fin sommer, så kanskje kommer det noen innlegg innimellom om jeg får tid denne uka ^^

 

#Trøndelag #Kjøretur #Hjem #Heimbygda #Namsskogan #Familie #Bading #Badevann #Badetemperatur #Varmt #Sommer #Sommerferie #Ferie #Kjærestetur

 

– Søtmonsen <3

14 kommentarer

Siste innlegg