Besøk av mamma og pappa <3

Hei hei 🙂

Da mamma og pappa var på besøk her tidligere i juli, tok jeg med de til Pascal. Da mamma hadde så lyst å dit sist hun var her på besøk, men vi har aldri fått tid til det. Så denne gangen ble det endelig til at vi kunne dra dit en tur ^^

Der var det mye lekkert, men jaggu var det søtt også ja ;P

 

Vi gikk en tur på operataket og fikk handlet en del også ;P Hehe. Vi skulle egentlig til Vigelandsparken dagen etter, men vi dro til Sverige i stedet 🙂 Vi skulle jo ikke ha noe der heller, men endte opp med nye fjellsko på meg og nye klær til min kjære, og litt godterier ;P Jeg og mamma dro også på Ikea etter å ha etterlatt pappa hjemme til oss igjen da vi var ute i byen her i Oslo ;P Hehe. Min kjære jobbet natteuke, så vi måtte være ute av leiligheten for at han skulle få sove litt, og da ble det jo mye gåing (shopping) for stakkars manneføtter ;D

 

Men jeg fikk vel tak i mesteparten vi manglet her hjemme den uken ihvertfall 🙂 Fikk brukt en del penger også, hehe obs!

Noen av disse ble også med mamma og pappa hjem ;D Han var virkelig flink, og jeg bruker å sitte å se på slike videoer på facebook. Synes det er så kult!

Vi var også på Engebret cafe for å se hvor mamma var å tok fagbrevet sitt for lenge siden ^^ Jeg tok nok bare bilder av mamma foran, så har ikke noen bilder å vise fra der. Synd de hadde stengt, for mamma kunne gjerne vært inn der å sett ^^ <3

 

Så lagde jeg jo litt sjømat mens de var her 🙂 Lagde blåskjell den ene dagen, og scampi og krabbe den andre ^^ Det er ikke så lett å få tak i sjømat der hjemme, så da hadde jeg lovet å lage litt til de kom hit 🙂

Fant en liten marihøne på trikken hjem også 😀

14 kommentarer

Siste innlegg