Bildedryss fra bursdagsfeiringen i juni

Heisann!

Her kommer innlegget litt vel seint, men pyttsann 😉 Jeg har rett og slett null energi etter all jobbingen, og orker ingenting for tiden. Jeg klagde på at det plutselig ble så kaldt her tidligere, men nå tar det jaggu meg kaka med varmen også ja ;P Man er nesten like svett rett etter man har kommet ut av dusjen, og jeg har seriøst vurdert å kjøpe et lite badebasseng for å sette på balkongen som jeg kan sitte å duppe i 😛 Haha.

 

Tenkte å legge ved litt bilder jeg tok på feiringen, som var utrolig koselig btw <3 Vi lagde forskjellige drinker som pina colada, screw driver og jordbær daiquiri blant annet 🙂 Vi koste oss med mat, drinker, ostekake, spill, snakk og musikk 🙂 En veldig koselig kveld <3

 

Håper dere koser dere i sommervarmen ^^ <3

 

#Bursdagsfest #Feiring #Fest #Drinker #Alkohol #Jordbærdaiquiri #Strawberry #Chips #Kake #Ostekake #Bursdag #Screwdriver #Pinacolada #Varme

 

– Søtmonsen :))

10 kommentarer

Siste innlegg