Ferie i Zaton, Kroatia Del 6

Hei 🙂

Dette blir nest siste innlegg med bilder fra Kroatia ;P Har kanskje blitt litt mange innlegg der ifra, men jeg tok jo så innmari mange bilder, og opplevde en del ^^ 

Jeg er jo på jobb om dagen, og ikke hatt tid til å svare på alle kommentarer og slikt, men kommer sterkere tilbake i helga ;P

 

I Kroatia er det visst en del slanger. Tenkte aldri noe over det helt til jeg skvatt sikkelisk til da vi så denne liggende på veien ;o Jeg gikk bak pappa og kjæresten min, så jeg så ikke med det samme at den var død 😛 Ble litt redd med det samme, siden jeg aldri har sett slanger før. Kun en død hoggorm på veien her i Norge 😛

Senere fikk jeg også en skremsel da det pilte en levende slange over veien rett ved føttene til mitt yngste tantebarn ;o Og da han skulle til å løpe etter for å se måtte jeg bare rope ut ;o Så jeg ble jo litt skeptisk på å gå der det ikke var bar asfalt 😛

 

På huset der vi bodde hadde vi også mange slike små Gekkoer som klatret på veggene om kveldene da vi satt ute 😛 Kom til og med inn på soverommet til mamma og pappa. Min bror skremte meg skikkelig da jeg skulle lukke døra og sto med ryggen til rommet da han roper ut: se der, det er noe der! Jwg trodde jo det var noe skummelt noe som en edderkopp eller noe xD Haha. De var jo bare søte disse da 😉

 

 

#Gekko #Slanger #krypdyr #reptiler

 

– Søtmonsen :))

10 kommentarer
    1. Jeg synes slanger er fascinerende, men foruten huggorm og stålorm og de vi har her hjemme, har jeg kun sett slanger i naturen i Florida, USA. Selv om jeg har vært og reist mange steder som har slanger.
      I sommer skal vi til USA igjen, men over kontinentet til California og Nevada. Og da regner jeg faktisk med å få se noen slanger…klapperslanger kanskje…blir spennende 🙂
      Jeg hadde ikke kommet på at Kroatia har slanger, men de har jo et annet klima enn oss, så det er jo logisk 🙂
      Ser ut som dere har hatt en flott tur, og kjekt å få lov til å lese og se hva dere har opplevd 🙂

    2. Isj…ikke noe gøy med sånne udyr…men..de hører jo hjemme der de også…:-) Vi er litt i tenkeboksen om det blir for varmt å reise nedover i august..så tar kanskje turen mot italia….eller oppover mot polen…vi får se…skal først 14 dager i Norge nå snart…Ha en god kveld!

    3. Ja, det er mange ganger liv her og der uten at vi oppdager det. Jeg møtte en hoggorm her om dagen da jeg gikk tur. Den slingert seg gjennom gresset og forsvant under en hekk. Heldigvis har ikke vi ormer i hagen hos oss, men de holder til inne på skogen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg