Ferie i Zaton, Kroatia

Heisann! 🙂

Nå er det ei stund siden jeg har vært inne på bloggen, og det har seg slikt at jeg har vært på ferie i ei uke med familien 😉 Vi var i Zaton i Kroatia, like utenfor Dubrovnik by. Tenkte jeg skulle legge ut en del bilder der ifra, siden jeg tok en hel haug ;D Men må nok dele opp i flere innlegg ^^

Håper dere alle har det bra, og jeg ser at det har fortsatt vært skikkelig med sommervarme her i Norge denne uka vi var i Kroatia også 😉

 

 

Det var så mye flotte blomster overalt i Zaton. Var et kjempe koselig sted med 5 restauranter og en liten butikk som stengte så alt for tidlig på dagene ;o Det var også to steinstrender der slik at barna kunne bade i sjøen og leter etter krabber og div. i sjøen 🙂 Men vi var jo så heldig å ha eget basseng også ved huset/villaen vi leide 🙂 

Nabohuset hadde så flott en bakgård/hage at jeg bare måtte ta bilde 😀 <3

 

#Kroatia #Sommerferie #Ferie #Familieferie #Leieavhus #Croatia #Zaton #Blomster #Sommer #Fontene #Bakgård #Hage #Båt #Sol #Varme #Sologvarme

 

– Søtmonsen :))

14 kommentarer

Siste innlegg