Retro- restaurant, bar og spill

mde

Hei hei 🙂

Dere husker kanskje for en liten stund tilbake at jeg og kjæresten skulle teste ut en restaurant som heter Retro- restaurant, bar, cafe og spill? 🙂 En restaurant som ligger ved Olaf Ryes plass, rett ved parkteateret 🙂 Det er en bar/restaurant som man kan spille brettspill eller videospill mens man tar en matbit eller noe godt å drikke 🙂

dav

dav

Jeg bestilte med en daiquiri der med pasjonsfrukt og fersken 🙂 Var sinnsykt god, så den forsvant litt fort ;P Hehe. LItt skummel, men morsom kopp ;P

dav

Vi begge bestilte oss baconsurret toast med pommes frites til hovedrett 🙂 Var veldig godt.

dav

Til forrett bestilte vi rotgrønnsaker chips med en chilisaus type, og sliders 😀 Jeg kunne godt å spist et tonn av de slidersene der, SINNSYKT gode! 😀

dav

Jeg kan anbefale denne restauranten på det sterkeste 🙂 Så fikk vi en liten latter også da vi var der på kvelden og en kom inn med solbriller på 😛 Mørkt ute, og mørkt inne. Men det beste var jo at han ikke tok de av seg for å lese menyen heller og tok frem lommelykten på mobilen 😛 Hehehe. 

 

Søk de også opp på Facebook! 🙂 De har ingen nettside som jeg har skjønt. Jeg har ihvertfall ikke funnet noen, så om du vil se meny og slikt kan dere gå inn der 🙂 De har også filmkvelder der som man kan være med på ^^ Bare litt synd de ikke har åpent før kl. 15.00 på dagen, så man kan liksom ikke dra på lunsj der ;o Men de har jo åpent lenger siden de er en bar, så er vel heller det de vil satse på 🙂 Men veldig koselig sted, både stemning og dekor 🙂

 

#Restaurant #Bar #Daiquiri #Spill #Brettspill #Nintendo #TVspill #Godmat #Mat #Middag #Goddrikke #Drinker #Facebook #Retro 

 

– Søtmonsen :))

13 kommentarer

Siste innlegg