Volbeat- konsert!

Hei hei! 😀

Ja, på torsdag tidligere denne uka var jeg jo på Volbeat- konsert, noe som egentlig ble i siste liten for det var ikke helt planlagt 😮 Hadde ikke tenkt å dra, siden jeg tenkte jeg kunne dra neste gang de kommer. Har jo ikke så god råd når jeg er student nå, så tenkte egentlig å spare de pengene. Men da jeg så at Breaking Benjamin skulle være med også, da MÅTTE jeg bare prøve å få tak i noen billetter 😀

Og tror du ikke jeg var så heldig å få tak i to ståplass billetter? 😉 Så da ble det konsert på oss allikevel 🙂

Var litt skuffende av Telenor Arena. Lydmannen tror jeg måtte ha sovnet, for da første band skulle spille som var Amorphis, datt plutselig lyden ut midt i den ene sangen deres. Men kom tilbake ganske fort da. Samme skjedde da Volbeat skulle spille til slutt, men da var den borte i rundt 10 minutter.. Noe som er helt UHØRT! Folk begynte å tro at de var ferdige, hadde det bare ikke vært for at det skjedde midt i en sang 😛 Så det var utrolig dårlig av Telenor Arena! Ikke bandene sin feil det. Ikke rart det er så mange som ikke vil komme å spille i Norge, siden vi har alt for dårlig konsertarenaer… Spektrum er bra, men for lite til å romme så mange folk.

Det var også noe som ikke stemte helt med Breaking Benjamin, så ble litt skuffa. Gledet meg så fælt til å høre de live. Hørtes ut som om de to som sang ikke var samstemt, så om det var lydteknikeren sin feil det også, eller at de faktisk ikke er så bra live, vet vi ikke ;o Men det gikk da an 😉

Men ellers ble jeg veldig positivt overrasket over Amorphis som jeg aldri har hørt før, de var ganske bra 🙂 Så da fant jeg ny musikk å høre på fra nå av 😀 Breaking Benjamin har jo fortsatt bra musikk, og synger bra i studio så jeg kommer alltid til å være fan 😀 Hehe.

Men Volbeat.. Fy flate sier jeg bare! For et show de hadde! Og det var helt rått! Han kan virkelig å synge for å si det sånn <3 Elsker stemmen hans, og de var super flinke hele gjengen! Så de reddet inn disse problemene med lyden og skjermene i bakgrunnen 😛 De hadde jo flammer og fyrverkeri, og sånn konfetti som ble skutt ut. Så dette kan de ja, å lage et supert show 😉

 

#Volbeat #Konsert #Band #Musikk #BreakingBenjamin #Amorphis #Show #Lyd #Lydtekniker #Oslo #TelenorArena #Stemme #Voice 

 

– Søtmonsen :))

20 kommentarer

Siste innlegg