Sommerferien i Trøndelag <3

(OBS! Mye bilder!)

Hei hei 🙂

Ja, ferien er over for denne gang, og sommeren er på hell. Bær og sopp har begynt å ta over skog og hei, og det kommer snart farger på trær og lyng 🙂 Vinden snur og blir kaldere, og man sitter heller inne med et pledd og en kopp varm te <3

Men jeg har da noen sommerbilder å vise dere fordi om 🙂 For jeg tilbrakte min lille ferieuke hjemme i Trøndelag som vanlig 🙂 Man må benytte seg av ferien for å i det hele tatt møte familien når man bor så langt unna ;o

Der jeg kommer fra har vi en familiepark, med alle Norges villdyr i 🙂 Alt fra ulv og Bjørn til Mikkel rev og Hare. Gaupa og Tiuren var de eneste vi ikke fikk sett dessverre ;o Men de har jeg jo sett før jeg da, men ikke min kjære 🙂 De har også andre ting der som krasjbåter og mye for barn, men vi ville mest dit for å se dyrene 🙂

Jeg synes jo det er litt fælt at de er innesperret.. De hører jo til ute i skog og mark.

Ellers tilbragte vi tiden på hytta, der vi fisket litt og koste oss. Anders badet tilogmed ;P Jeg klarte nok ikke det nei, men tøffeste tantebarnet mitt på 7 år, svømte laaangt ute på vannet sammen med min mamma til ei blåse 😀 Kan tro hun var stolt! 😀 Hun blir nok som tanta si en gang var, ei badenymfe ;P

Så var vi en tur på besøksrunder også da, hilste på Gu’barnet mitt, og min farmor i Nordland 🙂 Så vi får da gjort litt når vi først er hjemme kan du tro 😉

(Der oppe har vi så kort en sommer , at dette er en typisk hagestol ;P).

(Ser du tissestrålen hans? xD)

Her ser dere mange gjenstander som en i fjellstyret har satt opp innover veien til vannet der vi har hytte 😛 Han har hytte der inne selv, og har lagd det litt morsomt for turistene som er innom.

Så alt i alt ble det en herlig ferie <3 Vi tok jo så klart med oss regnet dit da vi dro fra Oslo. Men fikk da litt oppholds og en hel dag sol ;P Hehe. Vi er da ikke kresne, og slettes ikke lagd av papir 😀

 

#Trøndelag #Oslo #Ferie #Sommer #Sommerferie #Norgesferie #Bål #Hytte #Tur #Biltur #Hyttetur #Hyttekos #Familie #Slekt #Kjæreste #Gudmor #Venner #Familiepark #Dyr #Villdyr #Bjørn #Ulv #Fjellrev #Rein #Hjort #Rådyr #Påfugl #Måneskinn #Solnedgang #Vakkert #Fjell #Vann #Fiske

 

– Søtmonsen :))

16 kommentarer

Siste innlegg