Min kjære sin bursdag <3

Heisann! <3

Skoleuke denne uka 🙂 Men kom innom for å hilse på en snartur før jeg skal legge meg ^^ For min kjære hadde nemlig bursdag i går den 06/02! <3

Deler bare noen bilder av dagen <3 Lagde ostekake til min kjære i går, med kiwi. Jeg visste ikke at gele+ kiwi ikke går xD Noe med enzymene ødelegger, slik at geleen ikke blir stiv. Så da måtte jeg ta av geleen i dag, og ha på ny ;P

HER finner dere oppskrift på ostekake 🙂 HUSK, ikke bruk kiwi eller ananas som pynt ;P

Så måtte jeg jo lage andebryst til han også da ;D Dere finner oppskriften HER.

Får ikke lastet opp videoen av en eller annen grunn. Men dere kan se den på instagrammen min om dere vil? ^^ Gå HER!

 

#Oslo #Trøndelag #Blogg #Mat #Bursdag #Kjære #Kjæreste #Andebryst #Ostekake #Gele #Kiwi #Enzymer #Kake #Feiring #Skoleuke #Skole #Uke #Perfecthousewife #Housewife

 

– Søtmonsen :))

28 kommentarer

Siste innlegg