Sommerminner 2018, bildedryss del 3

Helluen 🙂

Siste innlegg fra ferien vår i Trøndelag <3 

Følte jeg måtte dele det opp litt, selv om det ble en del bilder på siste innlegg allikevel. Vi kjørte litt rundt vannet med båten, både med mamma og pappa, og alene 🙂 Det var alt i alt ei herlig uke, og jeg sitter å kjenner på hjemlengselen nå <3 Lengter ofte til bygda, og begynner å bli lei alt her i byen. Naboer som røyker og fyller leiligheten vår med røyk (kan jo tenke dere hvordan det er å ikke kunne sitte på balkongen sin eller ha døren oppe nå i sommer da det var så varmt..), bråk og fyllebrøl uansett tid på døgnet, alarmer som går i tid og utide, og rett og slett å aldri få ro.

Men jeg har ihvertfall et år igjen på skolen, så får vi se hva som skjer etter den tid. Har jo ingen aning om hvor jeg kan få jobb heller etter utdanningen. Om jeg må bli her eller om jeg må flytte et annet sted. Men den tid den sorg som man sier.

Jeg har ihvertfall bildene jeg kan titte på og tenke meg litt vekk fra bylarmen <3

 

Dumpa i fjellet kalles for Gryta, siden det ser ut som ei stor gryte 😉 Oppi der er det et fiskevann også, som jeg har vært mange turer til 🙂

Her ser dere Nøkken i vannkanten ;P Var veldig lite vann, og dermed veldig grunt flere steder så siden jeg kjørte alene med båten tok jeg et zoomebilde, så derfor er det litt uklart 😉 Men det er altså en stein som har fått to hvite merker av seg av isen om vinteren som har skuret det slik 🙂 Kult ikke sant? 😀 Ser ut som to øyne 😉

Kjæresten fikk også tre fine fisker med Oteren ^^ 

Og flere vakre solnedganger <3

 

Ønsker dere alle ei super helg! <3

 

#By #Osloby #Ferie #Sommerferie #Sommer #Solnedgang #Båttur #Båt #Fjell #Vann #Mellingsvatnet #Namsskogan #Trøndelag 

 

– Søtmonsen <3

16 kommentarer

Siste innlegg