Tegning av meg :D

Hei hei ^^

Jeg kjenner ei igjennom en gruppe på Facebook som jeg er en av admin i, og den handler om anime. Jeg har jo alltid hatt lyst til å få tegnet en tegning av meg som animekarakter, for det er jo litt artig 😉 Og så var det ei som tegner sine egne mangaserier som hadde en liten konkurranse hvor man kunne vinne en gratis tegning av det man måtte ønske. Mitt ønske var jo nettopp det, å bli tegnet som en animekarakter. Jeg vant ikke konkurransen hennes, men alle som meldte seg på skulle få rabatt på tegningen vi ønsket oss om vi ville, så jeg hev meg på og fikk ordnet det.

 

Jeg ble jo super fornøyd med tegningen, og har rammet den inn slik at den står fint her på PC- pulten min 😉

 

Jeg valgte selv hva jeg ville ha med i tegningen, og da måtte jeg jo ha med klær med logoen fra Naruto, veske med Zeldamotiv og Evenstar fra Ringenes herre 😉 Muffinsen tegnet hun på siden hun vet jeg liker å bake ;D Hehe <3

 

Dere kan finne henne under Carmellux på både instagram og facebook ^^ Har lagt ved linker her for de som er interesserte 🙂

 

#Anime #Tegning #Drawing #Animekarakter #Evenstar #Naruto #Zelda 

 

– Søtmonsen :3

22 kommentarer

Siste innlegg