Ny PC!

Hei hei 🙂

Dere har kanskje fått med dere at jeg hadde bestilt meg en ny pc, en stasjonær for første gang. Men da jeg fikk den fungerte den ikke og skjermen var skadet. Jeg fikk jo hevet kjøpet og leverte tilbake alt sammen for så å bestille nytt igjen.

Og denne gangen fungerte det heldigvis 😉 Vi ordnet slik at vi selv hentet den på pick- up- pointet i Oslo, slik at PostNord ikke hadde noe med det å gjøre denne gangen så vi ikke fikk en skadet skjerm igjen.

Men nå er jeg fornøyd, og har fått tak i høyttalere også slik at jeg hører noe når jeg spiller 😉 Og musikk så klart da 😀 Det lages jo skjermer med høyttalere inni nå i dag også, men de er veeldig dårlige og man hører nesten ingenting. Men før var det jo ikke slik, da måtte man jo pent kjøpe høyttalere for å kunne høre noe 🙂

 

Så her ser dere vidunderet 😉 Fikk testet ut spillet Rust med alt på max, og det var digg å ikke lagge og ha så veldig lav FPS ;P Så nå skal jeg bare kose meg videre med ny PC og spilling 🙂

 

#Rust #GamingPC #PC #Stasjonærpc #Data #Datautstyr #Høyttalere #Bose #Corsair #Tastatur #Runescape #Komplett

 

– Søtmonsen :))

13 kommentarer

Siste innlegg