God sommer!

Heisann 🙂

Har ikke så mye tid til bloggen for tiden. Den har blitt kraftig nedprioritert den siste tiden, pga jobb nå som jeg har sommerferie fra skolen, og kjærestetid ;P Vi som regel å spiller litt Diablo 3 sammen nå for tiden, og jeg orker stort sett ingenting annet enn å bare slappe av sammen med han 🙂 Nå som han har jobbuke, har jeg tatt opp å se The Outlander igjen fra starten 🙂 Jeg har enda ikke sett sesong 3, men bestilte meg den nå på cdon, så da må jeg se alt om igjen for å huske hver minste detalj ;P

Jeg feiret jo også burdagen min for litt over en uke siden 🙂 Jeg hadde jo bursdag den 7. juni, men valgte å feire helga etter siden det var mye som skjedde på jobben i starten av juni, og jeg kunne nesten ikke spørre om fri. Jeg fikk besøk av ei jeg har hatt mye kontakt med over nettet i fra Kristiansund, men aldri møtt henne personlig før. Hun kom til meg den helga og var der fra torsdagen til søndagen 🙂 Utrolig koselig! <3 

Tenkte å legge ut litt bilder i egne innlegg for den helga ^^ 

Her i borettslaget har de også hengt opp eget prideflagg nå som det er pridemåned 🙂 Noe jeg ikke har sett de gjort før, men i år har de ihvertfall gjort det 🙂 

 

Håper dere alle har kost dere masse hittil i sommer 🙂 <3 Og jeg vil ønske dere alle en riktig så god sommer videre <3 Vi får håpe solen og varmen kommer tilbake igjen snart 😉

 

#Oslo #Pride #Flagg #Blomster #Roser #Sommer #Ferie #Jobb #Bursdagsfeiring #Bilder #Besøk #Is #Lolipop

 

– Søtmonsen :))

18 kommentarer

Siste innlegg