God 17. Mai <3

Hei og hopp 🙂

Gratulere med dagen til dere alle i vårt kjærkomne land! <3

I dag er det 17. Mai, og jeg håper dere alle koser dere i dag 🙂 Jeg selv har vært på boblefrokost hos svigermor til å begynne med, og deretter dro jeg til Askim til min bror og hans familie <3 Min mamma og pappa kom nedover kun for i dag, og drar igjen i morgen ^^ De kom hit den 16. Hehe. De liker å være litt spontane, og ville så gjerne feire 17. mai med sine barnebarn ^^ <3

dav

Potetsalaten 🙂

dav

Eggesalaten 🙂

 

Jeg lagde til potetsalat og eggesalat til boblefrokosten, og ei ostekake som jeg gjør hvert år ^^ Jeg lagde til ei lita skål til min kjære, siden han ikke får blitt med pga nattejobben <3 Synes litt synd på han, siden han må prøve å sove mens folk skal være ute å gå i tog rett utenfor soveromsvinduet ;o

davdavdavdav

Svigermor hadde også bakt ei kake 🙂

dav

dav

Og min svigerinne hadde lagd pavlova med smash og salt karamellsaus ;D

Så jeg har hatt en super dag i dag <3 Med familie både her og der ^^ Og min kjære koste seg her hjemme da han våknet, før han måtte dra på nattevakt igjen 🙂 

Håper dere alle har hatt en super dag! Vi hadde strålende vær, men litt sur vind. Greit for de i bunad tenker jeg 😉 

 

#Oslo #17mai #Mai #Kaker #Pavlova #Smash #Ostekake #Nøttebunn #Lolipop #Kjærlighetpåpinne #Sol #Sommer #Varme #Nasjonaldagen #Familie #Boblefrokost #Frokost #Flagg #Norskeflagg #Bær #Jordbær #Blåbær #Eggesalat #Potetsalat

 

– Søtmonsen <3

18 kommentarer

Siste innlegg