Å planlegge med venner

Hei hei 🙂

Måtte bare dele dette bildet med dere ;D Hehe. Måtte le litt da jeg så det på Facebook her om dagen 😛

 

Som student, men også ellers er dette et kjent fenomen ;P Siden jul er det flere som har prøvd å avtale tid for å møtes, men om regel kan ikke de når jeg først har ledig, eller så har jeg vært opptatt med tusen ting samtidig ;o Så det har alltid vært ett eller annet i veien i hele vinter og til nå. Litt kjedelig, men sånn er det bare.

Nå ser det litt lysere ut selv om jeg har en eksamen jeg skriver på nå, så har jeg ihvertfall litt fritid og ikke tusen ting samtidig ;P Jeg jobber litt mer nå i Mai heldigvis, så jeg får tjent litt penger igjen og ikke er konstant blakk ;o Er på jobb i dag når dette innlegget blir lagt ut, og resten av uka nå 🙂

 

#Fritid #Skole #Eksamen #Venner #Avtale #Møte #Opptatt 

 

– Søtmonsen :))

10 kommentarer

Siste innlegg