Elvenar – et online spill

Hei hei!

Det at jeg er glad i spill og bruker det som mitt tidsfordriv når jeg har ledig tid utenom å se på anime, er vel ikke så overraskende for de som har fulgt meg en stund nå 😉 Og jeg har spilt en del spill både på PC og konsoll. For tiden går det mye old school Runescape som jeg har skrevet om tidligere her på bloggen.

Men jeg har også spilt et sånn gratis online spill bare som et tidsfordriv om jeg kjeder meg og ikke kan spille noen omfattende spill. Det heter Elvenar og handler om at man skal bygge seg en by med verksteder, hus og slikt 😉 Litt morsomt å sitte med egentlig, og krever ikke så mye av deg 😉 Du kan også være med i claner der du kan snakke med andre og dele i et brorskap 🙂 Man kan bytte varer med andre spillere om man trenger litt mer av de andre varene man ikke har selv til oppgraderinger og slikt 🙂

Og så kan man sjekke ut et større kart der man åpner opp for flere og flere naboer rundt seg man kan besøke 🙂

Også har du slike oppgaver du må gjøre for å få noen ekstra goder, og oppdrag du gjør alene eller sammen med brorskapet ditt 🙂 Så et morsomt tidsfordriv om du kjeder deg og ikke orker så mye styr ^^

 

Har du noen slike spill du spiller online? 😉

 

#Elvenar #Spill #Onlinespill #Runescape #OSRS #Gaming #Tidsfordriv

 

– Søtmonsen :))

14 kommentarer

Siste innlegg