Gavetips – hjemmelagd

Hei!

Jeg skulle egentlig legge ut dette innlegget etter jul, men har ikke hatt tid, og dagene bare raser forbi uten at jeg får sukket for meg. Jeg lagde noen hjemmelagde gaver denne julen også, som skulle i tillegg til andre ting jeg ga. Men dette kan man jo gi som andre gaver også ikke bare til jul 🙂 Så tenkte jeg skulle tipse om det allikevel.

Hos søstrene Grene, Clas Ohlson og butikker som de finner man slike glass med lokk som er veldig fine å bruke til den slags type gaver jeg skal vise til. For man kan pynte de som man selv vil, og gjøre de skikkelig fine med bare et bånd rundt 🙂 Jeg lagde krydderblanding og en toppingblanding til cappuccino som jeg fylte disse glassene med. Og på Clas Ohlson fant jeg slike lapper man kan feste på selve glasset og slike man kan knyte fast med en tråd.

Jeg brukte bare et rødt bånd rundt som skulle pynte litt opp og skrev innhold på lappene og hva de evt. kunne brukes til på andre siden. Jeg brukte ingen oppskrift men bare blandet sammen flere krydre 🙂 Her kan man lage slike blandinger som man selv vil. Jeg synes ihvertfall det er koselig med slike gaver, og de trenger ikke være til noe spesielt heller, bare for å gi bort til andre 🙂 

 

#Tips #Julegaver #Hjemmelaget #Gavetips #Krydderblanding #Glasskrukker #Pynt 

 

– Søtmonsen :))

18 kommentarer

Siste innlegg