Min kjæres bursdag <3

Hei hei 🙂

I dag har min kjære bursdag <3 Vi skal ta en tur ut på en ny restaurant til helga for å feire sammen <3 En ny en for oss, men tror den er ganske så nyåpnet også 🙂 Det er en ved Olav Ryes plass som heter Retro restaurant og bar. De hadde ingen hjemmeside på nett, kun på Facebook, men den ser veldig kul ut 🙂 Er for oss gamere, hehe. De har spillmaskiner der, og man kan visst ta med egne konsoller og spill 🙂 Så har de brettspill og mye kule drinker. Så det blir moro å teste ut ^^

Men i dag fikk han selv velge middagen som jeg skulle lage til han og kake/bakst. Han er ikke noe særlig glad i søtsaker og kaker og slikt, men han ville gjerne ha kanelsnurrer og sjokoladeboller 😉 Så da lagde jeg jo så klart det til han <3 Og til middag ble det andebryst med appelsinsaus og tilbehør 🙂

 

Så gratulerer så mye med dagen kjæresten min <3

 

#Bursdag #Andebryst #Middag #Bursdagsmiddag #Retro #Restaurant #Bakst #Kanelsnurrer #Sjokoladeboller #Gave

 

– Søtmonsen :))

14 kommentarer

Siste innlegg