Godt nyttår!

Hei hei! 🙂

Ja nå er et helt år snart forbi igjen, det er bare noen timer igjen. Jeg har hatt arbeidshelg og jeg jobber i morgen også, så blir nok ikke så sein feiring på meg. Jeg har aldri feiret nyttårsaften noe voldsomt heller, vi sendte opp noen raketter og spise en god middag og thats it. Jeg har aldri dratt på fest eller noe slikt. Og etter at de forbød pinnerakettene så ble det liksom ikke det samme heller, man ser jo ingenting lenger, så da gidder jeg ikke 😛

Vi har brukt å dra til min bror i Askim siden jeg flyttet hit til Oslo, men jeg jobber 1. januar denne gangen også og da blir det så langt å kjøre. Så vi er bedt bort på kalkunmiddag hos svigers i år 🙂 Gleder meg til det, og det blir nok en koselig kveld <3

Jeg har strevet med litt skole i julen også jeg, alltid i sisten liten vettu 😉 Hehe. Men nå er jeg ferdig og kan slappe litt av ut i januar også siden skolen ikke starter igjen før i uke 3. Vi hadde en gruppeeksamen rett før jul også, som jeg er veldig spent på å få vite hvordan gikk. Men de bruker oppimot 3 uker på å gi karakter på oppgaver/eksamener, og så har det jo vært jul også da 🙂

Jeg lagde Dronning Mauds dessert som jeg skal ha med på middagen i kveld 🙂 Måtte lage litt “fyrverkeri” på desserten da, siden det ikke blir så mye oppskyting av raketter ;P Hehe. Fargerik :))

Jeg hadde også ei super jul hjemme i Trøndelag <3 Koste meg masse sammen med mamma, pappa og farmor <3 Fikk mange flotte gaver blant annet tøfler av min kjære, da jeg fryser så på mine føtter når jeg sitter ved PC- bordet ;P

 

Da vil jeg ønske dere alle en super feiring, og ett riktig godt nytt år! 🙂 <3 Takk for at dere har fulgt meg igjennom dette året, og jeg håper å se dere her fortsatt i 2018 🙂 <3

 

#Oslo #Jobbhelg #Arbeid #Helg #Jobb #DronningMaudsdessert #Dessert #Kalkunmiddag #Svigers #Kjærestekos #Nyttår #2018 #Farvel2017 #Kalkun #Skole #Eksamen #Oppgaver

 

– Søtmonsen :))

18 kommentarer

Siste innlegg