Helg og rask middag

Heisann! 🙂

Da var det endelig helg. Og for meg er det første fridager på leeenge. Jeg har hatt noe å gjøre hver eneste dag, og ikke slappet av noe som helst de siste ukene for å si det sånn 😛

Men sånn er det å gå skole, jobbe ved siden av og i tillegg ha praksis ute. Det er mye som må forberedes, og det er alltid noe å henge fingrene i 🙂 Jeg har selv valgt dette, så jeg får bare bite tennene sammen, og håpe jeg overlever til jul ;P

Som dere ser på bildet over, så vokser bare denne brevsamlingen min ;P Hehe. Nye brevark igjen, og ny voks 🙂 Fant noe så snedig som voksperler, så det er lettere å smelte 🙂 Og det er jo så moro å skrive brev. Har fundert på om jeg skal skrive andre ting også, men har bare blitt med tanken 😉

Lagde i stand noe lettvint mat også, fra litt mer fargerike grønnsaker denne gangen 😉 Som lilla blomkål f.eks.

 

Se! Så fargerik den ble ;D Hehe.

 

I dag har jeg vært sammen med min mamma og pappa, siden de er her i Oslo for helgen da de skal på DDE konsert i kveld 🙂 Så det var veldig koselig <3 Fikk innom Freiabutikken en tur også ;P Hehe. Og så gikk vi for å spise på Jensens Bøfhus 🙂 Veldig god mat der! Og veldig mye folk. Måtte vente på desserten da de hadde glemt den, og venta vel 30 min på regninga etter vi sa ifra 😛 Men sånn er det vel på lørdager, og mange som skulle på konserten 🙂

 

Ha ei super helg videre! 🙂

 

#Oslo #Freia #Freiabutikken #Mat #JensensBøfhus #Familie #Mammaogpappa #Besøk #DDE #Konsert #Wok #Brevsett #Voks #Brev #Fjærpenn #Brevark #Praksis #Skole #Jobb #Travelt

 

– Søtmonsen :))

12 kommentarer

Siste innlegg