Ny serie og skoleeksamen

Hei hei! 😀

Ja, nå har det vært veldig stille her du ;o Men ja, jeg er fortsatt i livet 😀 Hehe.

Jeg har begynt på skolen igjen nå, og hadde min første skoleuke forrige uke. Vi startet med et pang, nemlig en eksamen. Vi skulle jobbe med produktutvikling i grupper på skolen den uka. Vi fikk to dager der vi kunne jobbe med dette og torsdag skulle vi legge frem produktene våre.

Vår gruppe lagde en veldig god rognebær- og eplegelé med anis og rosépepper i. Fikk veldig mye skryt, så det var utrolig moro! Var veldig morsomt å gjøre en slik oppgave, og sammen med andre 🙂 Så nå skal vi skrive en individuell eksamen hjemme som har en sammenheng med skoleuka 🙂

Etter at jeg ble ferdig med Game of Thrones og The Outlander måtte jeg bare finne meg en ny serie å se på mens jeg venter på nye sesonger til begge de. Så jeg begynte å se på Black Sails. Utrolig bra serie som handler om pirater som prøver å forsvare et sted som blir sett på som en plage i England sine øyne. Det var 3 sesonger ute, så da tenkte jeg at jeg hadde denne å se på en stund. Joda.. Jeg er nå ferdig med denne også 😛 Haha! Utrolig spennende, og man vet aldri hva som kommer rundt neste sving. Det tok meg noen episoder på å komme meg inn i serien og hva den egentlig handlet om, men det tok seg veldig opp etter at jeg kom meg inn i det 😀 Så for de som liker GoT, vil nok like denne også 😉

 

Hva har så dere gjort i det siste? 🙂

 

#Oslo #Skole #Eksamen #Produkt #Utvikling #Produktutvikling #Gelé #Rognebær #Eple #Smak #Krydder #Høst #Serie #BlackSails #Pirater #GoT #TheOutlander #Sesong #Ventetid #TV #TVserier

 

– Søtmonsen :))

12 kommentarer
    1. så deilig den geleen hørtes ut,jeg har laget med rognebær og epler men da uten krydder :)) og måten dere presenterte opgaven på og bildene var bare så lekre,da håper jeg att det selger 🙂 koselig å se på serier som en liker,jeg ser nok ikke på disse seriene,men jeg liker div andre serier,kos det ja.Ønsker deg en nydelig fin dag

    2. Jeg syns det skoleprosjektet deres var helt supert- og så flott gjennomført med alle detaljene 😀 Herlig 😀
      Jeg begynte å se på Black Sails for lenge siden, men sovnet til hver eneste episode- jeg pleier å sovne når jeg kjeder meg 😛 ha ha.. Serien var liksom bra på en måte, men likevel ikke. Den traff meg liksom ikke helt så jeg orket bare ikke å se den 🙂

    3. Så flott det så ut…og sikkert godt…Det er klart du må vie din tid til skolen nå..Det er vel til å begynne med det er viktig også…komme inn i “gjenge” Lykke til, og koselig å se deg her igjen…Ha en god dag!

    4. Elevele: Tusen takk for det 😀 Moro å høre ^^ <3
      Hehe, ja den var litt vanskelig å få fatt på til å begynne med, men jeg er så sta så jeg MÅ jo se videre 😛 Så var det kanskje fordi Mr. Vane var litt kjekk da ;o Tihi ;P

    5. fruensvilje: Tusen takk for det ^^ <3 Var bare for å vise til en eksamen om sensorikk, der vi skulle bruke markedsføring og slikt 🙂 De før oss har drevet å hatt dette gående et halvt år, for så å selge. Men vi fikk kun to dager for å teste det ut 🙂
      Vi prøvde mange forskjellige smaker, men fant ut denne komboen var best 🙂
      Er veldig koselig med serier ja, spesielt nå i høstmørket 😉 Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg