Påskeferie i Trøndelag <3

Heisann! 🙂

Jeg prøver fortsatt å ta igjen det tapte etter påsken her ;P I dag møtte jeg ei fra klassen min for å lese sammen til eksamen vi skal ha på mandag ;s Gruer meg for å si det sånn, og har absolutt ingen god følelse for den for å si det sånn.. Jeg måtte handle inn “litt” mat i dag også 😛 Ble ikke bare litt heller, siden skapet var helt tomt, og butikken ikke var åpen før i dag ;o Kjæresten har jobbet hele påsken, så han har ikke fått handlet inn noe som helst. Så var godt å få fylt opp litt igjen 😀

Jeg var jo hjemme i kjære Trøndelag å koste meg der i påsken 🙂 Var på hytta vi eier ikke så langt unna der mamma og pappa bor. Det er i samme kommune. Og vi hadde jo helt fantastisk vær hele påsken 😀 Var vel eneste mandagen som ikke var noe sol ;o Ellers var det sol, og super flott ^^ Blåste jo litt da, men det er jo tross alt Trøndelag, hehe.

Jeg reiste jo dit med min eldste bror og hans barn. Så vi kjørte bil hele veien dit. De koste seg masse i snøen, med blant annet å gå på ski, ake litt med akebrett, fiske på isen, sitte på snøscooter og koste oss med bål 🙂 Lagde til pinnebrød en dag, som vi stekte på bålet, og marshmellows så klart ;P

Jeg besøkte ei venninne av meg som har flyttet til Trondheim, men som var hjemme på Snåsa i påsken. Vi dro en tur til Gäddede, som ligger i Sverige. En kjempe fin kjøretur, og vi bestemte oss for å ta en liten roadtrip kun meg og henne i sommer også ;P Vi har alltid hatt det slik at vi kan bare finne på å kjøre oss en tur, og aner aldri hvor 🙂 En gang hun var på besøk hos meg i Namsskogan, fant vi ut midt på kvelden at vi skulle kjøre oss en tur til Trondheim vi ;P Og en annen gang kjørte vi helt til Stryn 😛 Så ja, vi koser oss på slike bilturer 😀 Hehe.

Så besøkte jeg også ei annen barndomsvenninne av meg, som er moren til hun jeg er gudmor til <3 De var på hytta si i påsken, og den er sånn ca. 15 min kjøring fra hytta vår, så det passet jo bra det 😉 Og det er alltid koselig å hilse på der <3 Fikk også vite før påsken her at de skal flytte til huset rett nedenfor mamma og pappa sitt, slik at da blir det bare å tusle ned dit når jeg er på besøk hjemme 😀 <3

Så siste dagen da vi skulle hjem, var vi en tur til Trofors for å feire min farmor sin 95 årsdag <3 Og deretter bar det sørover igjen.

Legger ved noen bilder av påskeferien her:

Besøkte skolen jeg gikk på også ;P Grong vgs, der jeg skulle lære å bli kokk ;P

Ble litt mye tekst og bilder dette her men ;o Håper det ikke ble for mye ;P

 

#Oslo #Trøndelag #Blogg #Påske #Nordland #NordTrøndelag #Kaker #Bursdag #Familie #Venner #Svergie #Hyttetur #Hytte #Tur #Fjellet #Snø #Is #Isfiske #Fisking #VGS #Ferie #Påskeferie

 

– Søtmonsen :))

22 kommentarer

Siste innlegg