Kjære Trøndelag <3

Hei hei!

Da har jeg endelig kommet meg hjem til kjære Trøndelag igjen <3 Jeg har endelig tatt ferie, og dro med flyet fra Oslo i da tidlig 🙂 Men så var jo jeg så heldig å misse dagstoget nordover, og må vente til kveldstoget da.. Går jo ikke busser heller vettu 😉 Når man kommer fra så langt nord, så er det vanskelig å komme seg noe sted uten bil. Men jeg tok lokaltoget til Steinkjer da, slik at jeg kunne treffe ei venninne der da 🙂 Men så fikk jeg svar fra noen på Facebook som hadde vært å levert varer i Trondheim, slik at jeg kunne få sitte på der når han kom til Steinkjer 😀 Da ble jeg jo så klart veldig glad 😀 Slapp å vente til i 6 tiden på kvelden da toget gikk 🙂

Da jeg kom hjem til kjære bygda mi <3 Ventet mamma med middag som bestod av hjemmelagde ørretkaker som er selv frisket i vannet der vi har hytta <3 Det smakte godt ja ^^ Fikk sett grava til gammelpus også <3 Satte dit noen blomster fra hagen, og la dit to hjerteformede godbiter <3 Rart at han ikke er her for å hilse på meg lenger.. Ikke mjauer meg velkommen og skal kose for å se om jeg har noe godt til han </3 Så ble jo litt tårer…

Jeg fikk med meg mamma ut en tur for å finne pokémon også, hehe. Tenkte at på lille plassen her var det vel ingenting, men joda både 2 pokestopper og 1 gym faktisk også 😛 Overasket meg veldig 😛 Før det kom jo også farmor og tante en tur <3 Skal bli med de på grava til farfar i morgen, så får nok legge meg til å sove 🙂 Vært oppe siden 5 i morges 😀 Hehe

God natt kjære små <3

 

#Oslo #Trøndelag #Bygda #Hjem #Familie #Mamma #Pappa #Haike #Trailer #Skyss #Steinkjer #Trondheim #Værnes #Fly #Tog #Reise #Ferie #Pus #Katt #Grav #Middag #Besøk #Blomster #Godbit #Velkommen #Pokémon

 

– Søtmonsen :))

29 kommentarer

Siste innlegg