Tiger’n <3 Min beste venn i 19 år <3

Hei..

Ble en trist dag i dag for meg. Fikk melding om at min elskverdige katt som jeg har hatt siden jeg var 6 år er død… Han ble hele 19 år gammel <3 Fineste pusen i bygda, som gjorde slik at jeg turte å være alene hjemme, og gå ned i den skumle kjelleren for å hente noe i fryseren <3 For jeg har alltid vært veldig redd av meg, mørkredd og livlig fantasi med hufsa som levde i skyggene. Men da jeg fikk han, så kunne jeg ta med meg en beskytter <3 


Flere tenker sikkert, herregud det var jo bare en katt.. Men han var så mye mer enn det <3 Et familiemedlem som elsket kos til alle døgnets tider <3 En som kom til deg når du var lei deg, eller for å sjekke om du var i live da jeg lå på golvet å spilte død <3 Han som elsket å bli klødd slik at han falt ned fra sofaen fordi det var så godt å bli kost med <3 Han som gjorde slik at det var noen planter og pynt som måtte flytte plass, for han skulle få sitte i vinduskarmen å titte på småfuglene ute <3 For det var hans faste plass <3 Og som satt bak vedovnen for å stekes til pelsen nesten kokte om vinteren, fordi han elsket den varme kroken bak ovnen <3 Og mamma som har fått hjelp med å gjødsle plantene sine i blomsterbedet, for han syntes det virket som de trengte det <3 Han som likte å følge meg og min bror til skolen, eller meg og mamma da vi gikk en tur oppe på klompen over huset vårt. Fulgte helt opp til toppen av fjellet mens han mjauet at vi skulle vente <3

Jeg har jo to katter, som begge bor til mine foreldre <3 For jeg kan ikke ha de her jeg bor. Men gammelpus har slitt fælt for tiden med å gå, og i det hele tatt røre seg </3 Klarer nesten ikke å komme seg ut på do selv… Så de valgte å la han få slippe etter 19 fine år <3 Han skal bli gravlagt der han alltid brukte å ligge før, da somrene var så varme <3 Der det har blitt en liten grop blant lynget og tuene i skogkanten av huset <3 Der det ikke vokste opp noe mer fordi han skulle alltid ligge der, siden det var så svalt og godt der for varmen <3

Farvel til min herlige kattepus <3 Du har vært en god støtte og venn i alle disse år <3 Jeg feller mine tårer for deg i dag <3 Klarer ikke å la vær å gråte <3 Jeg er så veldig følsom av meg, gråter bare av filmer.. Så klart gråter jeg da veldig mye når noe jeg har kjært dør <3 Du var mitt aller første kjærledyr <3 Og du var det beste som hendte meg da <3 Etter å ha mistet min kjære farfar i en bilulykke da jeg var 6 år, fikk jeg denne herlige katten som hjalp meg veldig mye <3 Ting var ikke så skummelt lengre <3 

Hvil i fred kjære venn <3 Tiger’n 1997- 2016 <3

#Oslo #Trøndelag #Bortgang #Hvilifred #RIP #HIF #Katt #Kjærledyr #Dyr #Død #Gammel #19år #Bestevenn #Barndom #Minner #Tanker #Trist #Leiseg #Tårer #Hjerte #Elsket #Savnet

 

– Søtmonsen </3

40 kommentarer

Siste innlegg