Mango sorbet


 

Hei og hopp ^^

Det er jo ingenting å skjule at sommeren er i full sving her i sør ;D Det har vært så varmt og mye sol nå de siste ukene, at det har vært en drøm ^^ Blitt solbrent, og kost meg i varmen.

Og en ting er jo at jeg har lagd veldig mye smoothies i det siste,siden det er så godt og kaldt ^^ Men i dag lagde jeg en mango sorbet 😀 Som er veldig godt i varmen ^^ Og jeg gjorde som Lisa, siden jeg skal være sunn og ikke spise så mye kalorier 😉 Å bruke Zerosaften jeg bruker i smoothiene og diasukker/sukrin 🙂

Dere kan sjekke ut bloggen hennes her: http://lisarorvik.blogg.no/.

Hun kommer innimellom med veldig fine og gode oppskrifter, og skriver om mye bra <3

 

Mango sorbet:

3- 4 dl Mango. (Frossen).

1 dl Zerosaft med ananassmak.

1 dl Vann.

1/2- 1 ts Sukrin.

 

Bland alt sammen i en blender eller med en stavmikser. Jeg brukte blender, men pass på siden det kan bli litt lite veske. 

#Oslo #Trøndelag #Blogg #Dessert #Sorbet #Mango #Ananas #Zerohsaft #Saft #Zeroh #Godt #Sunt #Gult #Sommer #Sol #Varme #Is #Frukt

 

– Søtmonsen :))

36 kommentarer

Siste innlegg