Jordbær- og ananas smoothie

Hei hei ^^

Jeg fikk ett spørsmål fra http://dvergpinschereimitthjerte.blogg.no/ om dette med ananas i smoothie. Siden jeg har lagd en del smoothier i det siste, og hun lurte på om det var noe som var godt til ananas i smoothie. Så da måtte jeg teste ut litt mer da 😛 Begynte å tenke på frosne jordbær og ananas. Jeg har jo en oppskrift på smoothie ute på bloggen som har ananas i seg, men måtte jo prøve flere, siden det er veldig godt med ananas 😀

Den andre finner dere her: http://matogkakeoppskrifter.blogg.no/1459200866_fruktsmoothie.html

 

Jordbær- og ananas smoothie:

1 dl Jordbær (fryste).

1 boks med ananas med saft.

1 Banan.

1 dl med Zerosaft med jordbær og rød appelsin smak, blandet med vann. (1 dl tilsammen).

 

Bland alt sammen i en blender eller med en stavmikser. Jeg bruker isbiter i etterpå for at den skal holde seg kald og god 🙂


 

#Smoothie #Spørsmål #Ananas #Jordbær #Frukt #Godt #Smak #Sunt #Zerosaft #Saft #Utensukker #Bær #Frystebær #Drikk #Blogg #Oslo #Trøndelag #Oppskrift #Teste

 

– Søtmonsen :))

26 kommentarer

Siste innlegg