Vaffelfat og gaffel

Hei hei! 😀

Tenkte jeg skulle legge ut ett par bilder av det fine vaffelfatet mitt, og vaffel-gaffelen 😀 Jeg hadde noe melk som gikk ut på dato her i påsken, så lagde vaffel til meg og min kjære til kveldsmat ^^ Og da måtte jeg jo bruke fatet og gaffelen jeg fikk av mamma, som hadde fått noen av min farmor ^^ Farmor hadde bestilt dem av en som lagde disse, tror jeg det var 🙂 Og de var kjempe fine ^^ Snedig med en gaffel i treverk også, siden man ikke skal bruke metall i vaffeljernet 😀

Hehe, lagde hjemmelaget kakao også 😉 Er jo bare SÅ godt tilsammen 😀

Dere finner oppskrift på kakao her: http://matogkakeoppskrifter.blogg.no/1446494346_hjemmelagd_kakao.html

Dere finner oppskrift på vaffel her: http://matogkakeoppskrifter.blogg.no/1445695679_vaffelrre_.html.

Hva synes dere om vaffelfatet, og vaffel-gaffelen? 😀

 

#Oslo #Trøndelag #Vaffelkake #Vaffel #Gaffel #Fat #Vaffelfat #Vaffelgaffel #Kakao #Kos #Kjærestekos #Kjæreste

 

– Søtmonsen :))

20 kommentarer

Siste innlegg